Natalia (Nat)

Discussion in 'Team KIII' started by Torque, Nov 3, 2012.

  1. Torque

    Torque Kenkyuusei

    Joined:
    Aug 19, 2012
    Location:
    Indonesia
    NATALIA

    [​IMG]

    Team/Former Team/Position: -
    Name: Natalia
    Nickname: Nat
    Birthdate: December 28th, 1996
    Birthplace: -
    Height: 153 CM
    Bust: -
    Waist: -
    Hips: -
    Agency: -
    Blog: -
     
  2. abaone94

    abaone94 Kenkyuusei

    Joined:
    Dec 2, 2012
    Location:
    Serpong, Indonesia
    Oshimen:
    melodynurramdhani
    Twitter:
    abaone94
    A new KIII oshi!! :inlove:

    She never stole my attention before - or rather, I never put any attention on her before. But thanks to Yuuhi wo Miteiruka, she was able to make the spotlight, and at least made me recognize her even a bit.

    And now, after 2 BnT shows, I can say I'm impressed by her variety skill and expression on songs [party] So impressed that I made her my new oshimen in KIII.

    Go forth, Natalia! I will support you from now on!

    And this is lovely, indeed:
    [​IMG]
     
  3. Shinga Kurukato

    Shinga Kurukato Kenkyuusei Stage48 Donor

    Joined:
    Jan 20, 2014
    Location:
    Nueva Ecija, Philippines
    Oshimen:
    Cristine Jan Elaurza
    Why is Natalia not pushed enough?

    Since Yuuhi wo Miteiruka?, she's not in any Senbatsu anymore...

    And her latest being in the UG but Utsukushii Inazuma doesn't have an MV...

    But I'm happy that she's featured in the GGR DVD...

    Wish you all the best Nat ^^
     
  4. razgriz1011

    razgriz1011 Kenkyuusei

    Joined:
    Mar 10, 2012
    Location:
    Jakku, that damn backwater planet
    Oshimen:
    rezkywirantidhike
    Twitter:
    razgriz2520
    The last time she's in a MV is in JKT's Hanikami Lollipop MV but that MV (along with the senbatsu's Flying Get) strangely haven't been released to the public 'till now :|
     
  5. Shinga Kurukato

    Shinga Kurukato Kenkyuusei Stage48 Donor

    Joined:
    Jan 20, 2014
    Location:
    Nueva Ecija, Philippines
    Oshimen:
    Cristine Jan Elaurza
    Yeah...

    I wonder why the management picked her for the Yuhhi wo Senbatsu but to only kick her out on the next single?
     
  6. kokodayoo

    kokodayoo Kenkyuusei

    Joined:
    Jan 15, 2015
    Location:
    Bed Room and Kitchen
    Oshimen:
    natalia
    Twitter:
    anndwp
    So quiet here haha
     
  7. kokodayoo

    kokodayoo Kenkyuusei

    Joined:
    Jan 15, 2015
    Location:
    Bed Room and Kitchen
    Oshimen:
    natalia
    Twitter:
    anndwp
    Hello? Anyone here? ._.
     
  8. Shinga Kurukato

    Shinga Kurukato Kenkyuusei Stage48 Donor

    Joined:
    Jan 20, 2014
    Location:
    Nueva Ecija, Philippines
    Oshimen:
    Cristine Jan Elaurza
    Yeah...somehow a Natalia-oshi here...haha
     
  9. kokodayoo

    kokodayoo Kenkyuusei

    Joined:
    Jan 15, 2015
    Location:
    Bed Room and Kitchen
    Oshimen:
    natalia
    Twitter:
    anndwp
    Hello, nice to meet Natalia overseas fan here hehe :approve::):)
     
  10. Shinga Kurukato

    Shinga Kurukato Kenkyuusei Stage48 Donor

    Joined:
    Jan 20, 2014
    Location:
    Nueva Ecija, Philippines
    Oshimen:
    Cristine Jan Elaurza
    Nice to meet you, too

    Well, I gues I'm one of the rare Natalia fans here in the Philippines...haha
     
  11. kokodayoo

    kokodayoo Kenkyuusei

    Joined:
    Jan 15, 2015
    Location:
    Bed Room and Kitchen
    Oshimen:
    natalia
    Twitter:
    anndwp
    yup you right~
    did Natalia is your only oshimen on JKT48?
     
  12. Shinga Kurukato

    Shinga Kurukato Kenkyuusei Stage48 Donor

    Joined:
    Jan 20, 2014
    Location:
    Nueva Ecija, Philippines
    Oshimen:
    Cristine Jan Elaurza
    Well, she's not the only one, I also have a liking towards Rona...
    But, all-in-all, I like Natalia the most
     
  13. kokodayoo

    kokodayoo Kenkyuusei

    Joined:
    Jan 15, 2015
    Location:
    Bed Room and Kitchen
    Oshimen:
    natalia
    Twitter:
    anndwp
    okay.
    I often found many people who likes Nat and Rona. I don't know, maybe because rona and nat are close (?) lol it's not make a sense.

    but, it's just two of us here...
    feels so lonely btw hahaha :^^;::^^;:
     
  14. Shinga Kurukato

    Shinga Kurukato Kenkyuusei Stage48 Donor

    Joined:
    Jan 20, 2014
    Location:
    Nueva Ecija, Philippines
    Oshimen:
    Cristine Jan Elaurza
    Well, to be honest, I only liked Natalia because one of my friends looked a bit like here...and before I know it, I liked her on to many levels already haha...
    And then Rona, I have a friend who has the same name as her...haha

    Anyway, yeah, just the two of us here in this thread...seems kinda lonely...haha
    Don't worry, we'll liven up the place...haha
     
  15. Celestine

    Celestine Kenkyuusei

    Joined:
    Apr 18, 2013
    Hi There, I'll join you guys once in a while :) Anyway, I'm a 48 fans that happens to live in Jakarta. in JKT48, my favorite team is K3 and Natalia is one of my favourite member :). For quite some time, K3 strength lies in the MC session, their gags and jokes are really hillarious. Me and my friends always have a good time during their show. FYI, inf you guys know a little bit of Indonesian Language, you can try download the "My Theater" application in Playstore. There you guys can see what is happening during the MC in every theater performance based on fans review.

    One of my most memorable MC session involving Nat and Rona is when every member forms a couple (one will act as the boy, and the other wil act as the girl) and each "boy" will try to do sweet talks to the girl. Here, Nat is acting as the boy.

    *Nat and Rona standing side by side close at each other*
    Nat : Yen.. (Ayen is Rona's nickname)
    Rona : Yes...
    Nat : I have a story to tell you..
    Rona : What is it?
    Nat : Yesterday, while walking in the park, I see a veeeeeeryyy long snake *while spreading both of her hands up in the air try to make a gesture of a long snake, while Rona see nat's hand in the air*
    And suddenly, Nat's hand landed on Rona's right shoulder and hold her tightly to make their body closer! *Rona blushes and smiles at the audiences*

    and the audiences burst out laughing... didn't expect that kind of bold ending actually :lol:
     
  16. kokodayoo

    kokodayoo Kenkyuusei

    Joined:
    Jan 15, 2015
    Location:
    Bed Room and Kitchen
    Oshimen:
    natalia
    Twitter:
    anndwp
    Hello~!
    about the KIII's MC, i agree with u. They also have a lot of joker, and SISIL the most powerful joker is on KIII lol
    Nat is good at managing the flow of MC, she can make some new topic if the main topic is ended.
     
  17. Shinga Kurukato

    Shinga Kurukato Kenkyuusei Stage48 Donor

    Joined:
    Jan 20, 2014
    Location:
    Nueva Ecija, Philippines
    Oshimen:
    Cristine Jan Elaurza
    I suddenly want to fly to Jakarta now just to watch a KIII stage and want to see those MC sessions myself...haha
     
  18. Shinga Kurukato

    Shinga Kurukato Kenkyuusei Stage48 Donor

    Joined:
    Jan 20, 2014
    Location:
    Nueva Ecija, Philippines
    Oshimen:
    Cristine Jan Elaurza
    Also that pairing of Rona and Nat...WAAAHHH!!

    I WANNA SEE IT!!
     
  19. Celestine

    Celestine Kenkyuusei

    Joined:
    Apr 18, 2013
    yes, KIII is full of comedian actually.

    Sisil with her honest joke (she often makes fun of herself). She also have a top notch confidence. She often throws kisses as if every audience is her fans
    Acha with those gesture and facial expression.
    Della with those broken english. (In one MC session, she pronounce "Manatsu no sounds good" into "Manatsu no sounds GOD" which burst everyone in laughter! while her face looks confused).
    Other K3 member also have a good sense of humour, and they throw one humour into another like a combo XD.

    Yesterday, I have a handshake session with Nat for the first time. She was wearing a pair of glasses, a white shirts, and black blazer like an office girl. she said that she wants to change her image from sexy into a more mature woman. I think its a good thing, because in my opinion many JKT48 fans are still mentally immature. I've seen many vulgar comment from fans whenever Nat post picture in tweeter or G+ that might hurt her.
     
  20. kokodayoo

    kokodayoo Kenkyuusei

    Joined:
    Jan 15, 2015
    Location:
    Bed Room and Kitchen
    Oshimen:
    natalia
    Twitter:
    anndwp
    her performance on Return Match was #@$!%^#&!^$&
     

Share This Page